Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon en Roeland

24 Maart 2008 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier weer even een up-date.
Ondertussen zijn de laatste voorbereiding in volle gang.
Het is onvoorstelbaar wat er allemaal geregeld moet worden en wat een papierwinkel daarbij komt kijken.
Geeft allemaal niets we doen het met veel liefde en krijgen daar straks een heleboel voor terug.
Ook pijn lijden hoort bij het hele proces.
Bijna veertien dagen geleden hebben we onze inentingen gehad.
Dit leverde zowel bij Marjon als bij Roeland twee blauwe billen en een blauwe arm op.
En dan te bedenken dat we volgende week nog een inenting moeten hebben.

Maandag 17 maart zijn we in Den Haag geweest voor de afreisbijeenkomst.
Een zeer lange en bijzondere dag.
Op het moment van deze bijeenkomst was voor ons allemaal toch nog even spannend of we inderdaad wel konden gaan afreizen.
De week ervoor was er in het programma Netwerk een documentaire geweest over kinderen vanuit China die op een illegale manier in het adoptie circuit terecht zouden zijn gekomen.
Veel kamerleden zijn van mening dat tot nader onderzoek China gesloten zou moeten worden voor adoptie.
Er is nu een brief uitgegaan dat er inderdaad nogmaals een onderzoek zou komen en dat de minister er uiterlijk 1 mei met de kamer over wil praten.
Gelukkig kwam tijdens onze bijeenkomst de bevestiging dat we wel mogen afreizen en ook onze Notice of Travelling to China for Adoption hebben we binnen!!!!
Met 7 andere stellen zullen wij op woensdag 9 april naar China vertrekken.
Op zaterdag 12 april zullen wij door vliegen naar de provincie Jiangxi waar wij op 13 april Anne-Ling eindelijk in onze armen mogen gaan nemen.
Maandag 14 april zullen wij verwacht worden op het politieburo, notariskantoor en registratiekantoor om de papieren af te handelen.
Hierna hebben we een aantal vrije dagen in de provincie en we zullen op 19 april weer terug vliegen naar Beijing.
Ook hier zullen we nog een aantal dagen met de hele groep hebben om het e.a. te zien of te bezoeken.
Op donderdag 24 april om 18.35 uur zal als alles goed is Anne-Ling voor het eerst haar voetjes op Nederlandse bodem zetten.
Dus haar eerste verjaardag zal ze in Nederland kunnen vieren!!!!!! (26-04)
Zoals jullie lezen dus een hele reis!!!
We vinden het nog steeds erg onwerkelijk allemaal.
We zijn nog druk met de laatste dingetjes voor te bereiden.
Slaapkamertje is klaar en Marjon is druk bezig de kleertjes te wassen zodat deze in de koffer kunnen.
Kortom nog veel te regelen in nog een zeer korte tijd.
We houden jullie op de hoogte.

Liefs Roeland en Marjon

• 24 Maart 2008 - 18:39

Mark En Lidia:

Hallo daar!

Nog een paar weekjes en dan......
    Eindelijk, de laatste lootjes en dan mogen jullie je kleine meid eindelijk in de armen sluiten!
    En wat mooi dat jullie haar 1ste verjaardag thuis met haar kunnen vieren!
    Dubbel feest!

Liefs ons

• 24 Maart 2008 - 20:25

Siep En Anita:

Spannend allemaal maar t ziet er goed uit!!!
    Het gaat helemaal goed komen!!
    veel liefs,dikke knuffel,Siep en Anita

• 25 Maart 2008 - 18:42

Wim En Gerda:

Wij wensen jullie ... pijnloze prikken ... goede laatste voorbereidingen ... een rustige (maar vast ook spannende) vlucht ... prettig reisgezelschap ... HET MOOISTE EN LIEFSTE CHINESE MEISJE ... en veel liefde en vreugde bij de ontmoeting!!

Anne-Ling ... your new dad and mum are coming!!

• 31 Maart 2008 - 18:47

Nies:

Lieve papa Roeland en mama Marjon,
    Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie dochter Anne-Ling. Zo te zien is jullie wachten beloond. We wensen jullie een hele goede reis!!
    En wat kan die papa klussen (ahum)

groetjes uit Friesland.
    Folkert en Nies

• 01 April 2008 - 08:09

Jannie Veld:

Hoi Roeland en Marjon.
    Zie de blauwe billen maar als de bevalling, alleen heeft de vader ze nu ook en dat blijft vele andere vaders bespaart. Allereerst, heel erg gefeliciteert. Ik kan me voorstellen dat het even spannend is geweest betreffende de afreis.Ik wens jullie heel veel plezier met de reis naar China. Dat is al uniek. Het meest uniek is jullie kindje. Het is al heel vertrouwd als je naar de foto kijkt. Gefeliciteerd. Ik vind dit erg leuk zo,n web-site en ik zal jullie met belangstelling volgen.
    Een hele goeie reis en tot ziens.
    Jannie Veld.

• 01 April 2008 - 18:26

Christiaan En Karin:

Roeland en Marjon,

Wat een geweldig nieuws dat na lang wachten het dan bijna gaat gebeuren.
    We wensen jullie een goede reis, een mooi moment als eerste ontmoeting met jullie dochter Anne-Ling toe. Geniet van elkaar en straks met zijn drieen !

Groetjes,

Christiaan, Karin en Esmee van der Molen

• 02 April 2008 - 17:03

Gerrit En Zwaan:

Hallo Roeland en Marjon,

Zo juist even jullie site bekeken . Mooi hoor.
    De foto's hadden we natuurlijk al van Oma gezien. We wensen jullie een goede reis en behouden thuiskomst met zijn drie-tjes.

Gerrit en Zwaan

• 04 April 2008 - 07:43

Rolf En Heleen:

Hallo Roeland en Marjon,

gefeliciteerd met Anne-Ling, mooi dat het eindelijk rond is en dat jullie haar mogen ophalen!
    We wensen jullie veel sterkte met de reis toe en bereid haar maar vast voor op het weer in Nederland ;)
    Geniet er lekker van!!

Gr. Rolf en Heleen uit Fryslanboppe!!!

• 05 April 2008 - 13:01

Andre/Constance:

Lieve Marjon en Roeland,
    Wat ontzettend spannend voor jullie, omdat er steeds weer een bepaalde regeling van overheidswege tussen komt. Maar gelukkig gaan jullie nu a.s. woensdag jullie mooie dochter ophalen. En wat super fijn dat ze haar 1e verjaardag in Nederland kan vieren.
    We denken heel veel aan jullie en wensen jullie een hele fijne tijd in China. Geniet van jullie lieve Anne-Ling en we hopen jullie alledrie gauw te zien.

• 06 April 2008 - 17:31

Albert En Monique:

beste Roeland en Marjon,
    wat we lezen is best allemaal spannend voor jullie, maar nog twee nachtjes slapen en dan is het zover. Jullie worden wel op de proef gesteld hoor met dat wachten allemaal. We hopen dat de reis aangenaam zal verlopen en dat als je haar eenmaal in je armen hebt kunnen nemen het allemaal dubbel en dwars waard zal zijn. Probeer te genieten van alles wat op jullie afkomt. Veel plezier met deze bijzondere reis.
    Albert en Monique

• 07 April 2008 - 17:24

Almut&koert:

wat spannend, nog 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover..Een hele goede reis en een prachtige ontmoeting met jullie dochtertje anne-ling.
    groetjes ook van daniël jordy en sharleen en matthijs.