Al aardig op de regel - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu Al aardig op de regel - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu

Al aardig op de regel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon en Roeland

10 Mei 2008 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

Hier nog maar eens een berichtje voor diegene die we niet regelmatig spreken en toch graag willen weten hoe het gaat.
Nou het gaat goed!!!!
We beginnen heel langzaam alles op de regel te krijgen.
Anne-Ling doet het perfect.
Zover als wij het kunnen beoordelen voelt ze zich aardig thuis bij haar nieuwe papa en mama en Semmie.
Zo weinig als ze wilde eten in China zoveel eet ze nu (je ziet haar per dag groeien)
Het is net een jong vogeltje, alles wat je haar voorhoudt gaat in haar kleine mondje.
Ze is een echte lachebek en het kan haar niet gek genoeg (papa heeft volgens mij al het record boodschappen doen verbroken want hoe harder hij loopt hoe meer plezier Anne-Ling heeft)
Ook het fietsen is één groot succes (we zijn dus erg blij met dit mooie weer)
Zoals al gezegd het gaat dus goed.

Helaas gaat het met de aangiftes en verblijfsvergunning nog niet naar wens.
We kunnen nergens terecht zonder de gelegaliseerde papieren en die zijn nog in China of liggen misschien net bij Wereldkinderen.
We wachten dus maar weer af, dat zijn we ondertussen gewend.

Volgende week gaat papa weer volledig aan het werk en zullen mama en Anne-Ling elkaar moeten vermaken.
Het weer is nog goed dus er zullen weer veel fietstochtjes gemaakt gaan worden.
Dinsdagochtend moet Anne-Ling voor een check-up naar de Kinderarts.
We hopen dat alles goed met haar is. (volgens ons wel maar we zijn geen arts)
Verder nog geen vaste dingen in de agenda dus we nemen het maar gewoon dag voor dag.

We zullen snel laten horen hoe het is gegaan bij de Kinderarts en hoe het verder verloopt met de papieren.

Veel liefs van ons!!!

• 10 Mei 2008 - 14:49

Folkert En Nies:

Dag luitjes,

Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat en dat jullie zoveel plezier aan haar beleven.
    Op de foto in de box is het al een hele dame.
    Liefs en een knuffel uit Friesland

• 12 Mei 2008 - 18:57

Carmen, Nikaj En Jin:

Hallo lieve mensen,

Fijn te horen dat het zo goed met jullie kleine meid gaat. Geniet van het mooie weer en die papieren komen wel goed.

Liefs van ons 3