Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Beijing, China van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Beijing, China van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon en Roeland

23 April 2008 | China, Beijing

Woensdag 23-04-2008, 21.30 uur.

Hallo allemaal,

Als alles goed is is dit ons laatste bericht vanuit China.

Vanmorgen zijn we naar de Verboden Stad geweest, samen met Charles, Sandra, Isabelle, Jasmin, Danny, Conny, Rico en Anna.
Echt fantastisch zeker ook omdat het zulk ontzettend mooi weer was vandaag.
Het is heel apart om iets, wat je van China altijd op tv ziet, nu in het echt te kunnen bekijken.
Jammer was dat het zo druk was en voor de meiden was het toch wel een lange zit in de buggie.
Toch hebben we erg genoten van deze wandeling over de grote pleinen.
Hierbij een paar foto's maar voor jullie zal het misschien niet zo indrukwekkend overkomen als voor ons.

Vanmiddag even rustig aangedaan en al vast wat spullen bij elkaar gepakt om in de koffers te doen.

Vanavond hebben we met bijna de gehele groep heerlijk gegeten in een buffetrestaurant in het winkelcentrum.
Anne en Mark hadden deze van de week ontdekt en het was echt geweldig eten. Jammer dat we dit niet eerder wisten.

Nu net hebben we de koffers ingepakt om morgen eindelijk de lange reis terug te maken naar ons eigen nestje.
We hopen dat het goed gaat met Anne-Ling in het vliegtuig want naast het nog steeds niet echt goed poepen is het arme meitie nu, net als mama, ook nog verkouden aan het worden.
We doen gewoon ons best en we hopen dat ze morgen om 18.35 uur met vlucht CZ345 voor het het eerst nederlandse grond onder haar voelt.

Voor diegene die we morgen zien tot morgen en voor de rest we laten jullie weten hoe het verder verloopt.

Veel liefs van ons aan jullie allemaal en bedankt voor al jullie lieve berichtjes, heeft ons goed gedaan!!!!

• 23 April 2008 - 13:58

Gerry J:

ja morgen de grote dag dat jullie er zyn
    nu jullie zullen bly zyn denk ik
    maar andersom ook jullie familie is bly dat jullie terug komen met mooie dochter
    nu wens jullie 3tjes een goede reis
    en tot /////////////

• 23 April 2008 - 15:51

Chantal Zomer:

Ik weet niet of jullie nog berichtjes lezen, maar ik ontving jullie kaartje vandaag..Had de foto's al gezien op jullie site..jullie hebben een prachtig dochterje en het kaartje was erg lief. Ik wens jullie heel veel geluk..

Groetjes,

Chantal (dochter van Roel je collega)

• 23 April 2008 - 18:22

Gerda:

Goede vlucht en behouden thuiskomst voor jullie alle drie!!

• 23 April 2008 - 19:07

Ingrid En Niels:

Wat is het mooi om jullie avonturen op deze manier telezen, echt mooi. bedankt voor het mooi geboorte kaartje, we hopen dat als juliie straks lekker met z'n 3tjes gezetteld zijn dat wij jullie mooie dochter mogen bewonderen. Hele goeie terug reis, en alvst een wel thuis. Veel geluk met jullie wonder Anne Ling.
    Liefs Niels en Ingrid

• 23 April 2008 - 20:02

Nikaj En Carmen:

Bedankt voor jullie leuke aankomstkaart!! Wij wensen jullie een hele goede terugreis en een heel fijn en veilig thuiskomen voor jullie 3.
    Geef China een knuffel van ons!

• 23 April 2008 - 20:43

Piet En Jannie:

wij wensen jullie een goede vlucht en een behouden thuiskomst.

• 24 April 2008 - 14:36

Greetje Rol:

Hoi Roeland en Marjon,
    Terwijl ik jullie mail, zijn jullie onderweg naar Nederland.
    Het zal een heel bijzonder en emotioneel weerzien zijn op Schiphol.
    En ook een emotioneel afscheid van de mensen waar je in deze weken zo intensief bent opgetrokken.
    Ik zal aan jullie denken rond de tijd dat jullie hier aan zullen komen.
    Dat Anne - Ling zich hier snel thuis mag voelen, bij jullie thuis en bij alle mensen en kinderen die ze hier straks zal gaan ontmoeten.

Maar neem eerst maar alle tijd en de rust om te bekomen van de reis en verder te wennen aan elkaar.
    Lieve groeten, Greetje Rol