Onze mooie maangodin - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu Onze mooie maangodin - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu

Onze mooie maangodin

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon en Roeland

14 Februari 2008 | Nederland, Hoogeveen

Hallo allemaal,

WE HEBBEN EEN DOCHTER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk is het dan zover we weten waar we papa en mama van zijn geworden.
Dinsdagmorgen tegen 10.00 uur ging bij Marjon haar telefoon,(onderdrukt nummer dus erg schrikken)en ja het was Berendet van Wereldkinderen.
Waar ben je, vroeg ze Marjon heel voorzichtig.
"Ik ben aan het werk en sta nu in een heel koud magazijn" was Marjon haar bibberige reaktie.
Waarop Berendet lachend liet weten dat zij nieuws heeft wat haar wel weer warm zou maken.
En daar was niets van gelogen!!!!!
Een schattig lief meisje.
Haar chinese naam is: Guo Chang Ling.
Betekenis van Guo: land of staat (kind van het land of staat China)
Chang: maangodin of mooie vrouw.
Ling: het geluid dat jade (edelsteen) maakt als je er tegen tikt.
Eigenlijk wilde we het nog even geheim houden maar we zijn er zo blij mee dat we jullie al willen vertellen dat onze dochter als roepnaam ANNE-LING gaat krijgen.
Oom Jeroen wist het zo mooi te omschrijven: jullie dochter is nu echt geboren en dan mag iedereen weten hoe ze heet.
En dat is natuurlijk helemaal de waarheid!!
Anne-Ling is geboren op 26-04-2007 (dus nu bijna 10 maanden oud).
Ze is geboren in de provicie Jiangxi in de plaats Guixi.
Ze groeit goed en volgens de rapporten
een gezonde, extraverte, levendige en beweeglijke meid.

Met alle info van Berendet heeft Marjon natuurlijk gelijk naar Roeland gebeld met dit geweldige nieuws.
Nu beide van slag en Roeland is dan ook binnen de kortst mogelijke tijd bij Marjon op kantoor.
Wat nu, naar Den Haag natuurlijk, foto's en info halen.
Gelukkig voor beide geen probleem om het werk te laten voor wat het is en snel in de auto te stappen.
Het tijdstip was erg gunstig en binnen 2 uur stonden wij op de stoep van Wereldkinderen.
Bij het zien van de foto's waren paps en mams opslag verliefd en helemaal gelukkig.
Na alles te hebben doorgenomen liet Berendet ons weten dat we 1 van de formulieren ondertekend aan hun retour moesten sturen.
Met die ondertekening zouden wij aangeven dat wij graag deze meid adopteren.
Maar wie wil dat nou niet als je zo'n koppie ziet, dus niets opsturen gelijk tekenen!!!
Daarna weer snel in de auto om, al bellend met iedereen, terug te rijden naar Hoogeveen om opa en oma en ooms en tantes blij te maken.
Uiteraard willen wij jullie onze mooie dochter ook showen en we hebben dan ook haar foto's op de site gezet.

De komende dagen zullen we wat meer informatie op de site zetten over de provincie e.d.

Wanneer we zullen afreizen is nog niet helemaal zeker maar dat zal ergens begin of half april zijn.
We houden jullie zeker op de hoogte.

Veel liefs aan iedereen van zeer gelukkige en trotse ouders.

• 14 Februari 2008 - 17:39

Andre/constance:

Lieve Marjon en Roeland,
    Wat een plaatje!! Echt een mooi meisje. Nogmaals gefeliciteerd. En de naam, dat begrijp je, vinden we heel mooi. Nog een paar weekjes afzien; zal niet meevallen; maar dan mag je ze lekker voor altijd bij jullie houden.

• 14 Februari 2008 - 18:09

Wim En Gerda:

Wij hebben nog nooit zo'n mooie "echo" gezien van een lang verwacht kindje. En in kleur nog wel! (hahaha) Wat een vertederend koppie! En de naam Anne-Ling, tjaaaa, zoooo lief!! Wat een mooie combinatie ook.Wij hopen dat Anne-Ling jullie heel veel geluk zal brengen.

• 14 Februari 2008 - 21:27

Greetje Rol:

Hoi Marjon en Roeland,
    Wat een geweldig mooi bericht: een prachtige dochter met hele mooie namen.
    Wat goed van jullie om dit geweldige bericht gelijk te delen met anderen.
    Ik kan me voorstellen dat voor jullie de spanning steeds groter wordt.
    Maar ook dat het een heel andere spanning is dan de spanning van het lange wachten.
    Van harte gefeliciteerd met jullie Anne-Ling!!!!

• 14 Februari 2008 - 21:30

Manu En Fam:

Heel erg gefeliciteerd, met jullie prachtige dochter. T'Is een pracht meissie om te zien. Heel veel geluk en liefde samen toegewenst. Leuke schoondochter......hahaha

• 14 Februari 2008 - 22:30

Piet En Jannie:

Marjon en Roeland,
    Nog eens gefeliciteerd en wat een prachtige dochter, echt een leuk meisje. En wat een leuke naam, Anne-Ling, klinkt goed. We wensen jullie héél veel geluk met Anne-Ling.

• 15 Februari 2008 - 11:49

Nikaj En Carmen:

Wat een super nieuws!! Hebben veel aan jullie gedacht de laatste paar dagen. En wat een plaatje van een dochter zeg!!! We begrijpen dat jullie op slag verliefd zijn. Anne-Ling nu echt een onderdeel van jullie gezin! Geniet!!!!!!!
    Dikke knuffels

• 16 Februari 2008 - 19:49

Harm En Miranda:

helemaal geweldig dat jullie een gezinnetje worden van zo'n mooi meisje en wat een mooi naam nog een paar weken wachten en dan kunnen jullie haar in jullie armen sluiten. nogmaals van hartelijk gefeliciteerd. groetjes van harm en miranda

• 18 Februari 2008 - 11:53

Coranda.:

Hallo papa en mama van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid. Wat zullen jullie gelukkig zijn. Geniet van deze mooie tijd en nu maar hopen dat jullie haar zo snel mogelijk in de armen mogen sluiten.

Groetjes Coranda, Arhur, Senna en Maron.

• 18 Februari 2008 - 17:57

Rene:

hey kinderen....
    VAN HARTE met jullie dochter..
    ben zeer blij voor jullie echt.. MAAR hoop wel dat roeland veel aardiger is tegen anne-ling als tegen ons anders krijg je met mij te maken ROELAND..haha

heel veel geluk met z'n DRIEEN!!!!
    liefs rene

• 19 Februari 2008 - 13:13

Ingrid:

Wat een ontzetend mooie meid, wat een geweldig nieuws allemaal, na zo lang wachten is het dan straks echt zover en dan zijn jullie met z'n drietjes.
    Super, wij wensen jullie veel geluk met Anne-Ling (prachtige naam).

Liefs Ingrid en niels

• 19 Februari 2008 - 20:21

Eric En Marja:

Geweldig, een nieuw buurmeisje!!! Roeland en Marjon van harte gefeliciteerd met jullie dochter Anne-Ling. Wat een leuk en lief meisje om te zien. Superrrrr
    We kunnen niet wachten om ons nieuwe buurmeisje te bewonderen.

• 01 Maart 2008 - 17:03

Richard En Silvia:

hallo leute,
    gefeliciteerd met jullie dochter.
    ziet er mooi uit veel plezier met t op halen en geniet er van!!!! doei doei we blijven op de hoogte

• 04 April 2008 - 10:06

Richard En Justien:

Wauw, wat een prachtige dame!! Nogmaals gefeliciteerd. We wensen jullie een goede reis volgende week, succes en heel veel geluk samen!