Mooi kadoo - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu Mooi kadoo - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu

Mooi kadoo

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon en Roeland

04 Februari 2008 | Nederland, Hoogeveen

Hallo Allemaal!!

De standaard vraag aan Marjon deze dagen is: Wat wil je voor je verjaardag hebben.
Nou dat is moeilijk als je alles hebt wat je graag wilt hebben.
Dus Marjon haar reaktie op deze vraag lag dan ook een beetje voor de hand "Doe maar niets heb alles al of een telefoontje van Wereldkinderen dat zou een mooi kadoo zijn"
Maar goed dat kan niemand regelen dus dan maar niets.
Soms loopt het dan toch weer anders dan gedacht.
Vanmiddag ging de telefoon en jullie raden het misschien al, het was Sonja van Wereldkinderen.
Onze papieren zijn terug uit China en zullen nu doorgestuurd worden naar de vertaler.
Met 14 dagen zullen we het officiele voorstel ontvangen en dus echt weten waar we papa en mama van gaan worden.
Na wat stom gestamel van Marjon (wat ze bij Wereldkinderen gelukkig gewend zijn) en een hardslag van 1000 hangt Marjon op en belt natuurlijk gelijk met Roeland.
Weer eens niet te vinden in de bakkerij dus hij belt terug.
Gelukkig doet hij dat binnen en paar minuten en met veel tranen en danig overstuur verteld Marjon het geweldige nieuws.
Roeland is ook lichtelijk de kluts kwijt en beloofd zo snel mogelijk naar huis te komen zodat we even samen kunnen bijkomen.
Intussentijd kan Marjon even de mensen bellen die gelijk op de hoogte moeten worden gebracht en natuurlijk willen we dit nieuws ook hier vermelden zodat iedereen op de hoogte is.
Uiteraard moeten we allemaal nog even in spanning blijven maar we hopen dat de komende 14 dagen snel voorbij gaan.
Een ding is zeker Marjon heeft het mooiste kadoo van haar leven voor haar verjaardag!!!!!!!!
We houden jullie op de hoogte.

• 04 Februari 2008 - 16:28

Gerda:

Lieve Marjon en Roeland

Wauw!!!!!!!! Eindelijk...... wat ontzettend fijn voor jullie!! En wat leuk dat jullie een site bijhouden over de ontwikkelingen. Jullie gaan enorm enerverende tijden tegemoet en wij zullen met belangstelling jullie ervaringen meelezen.
    Alvast gefeliciteerd met dit mooie bericht uit China! Nu maar hopen dat ze het snel vertalen en dat jullie je nog concreter kunnen gaan voorbereiden op het ouderschap.

Groetjes Wim en Gerda

• 04 Februari 2008 - 17:54

Jeroen, Diane & Kids:

We waren wel even helemaal van de kaart hoor.... nu gaat het echt gebeuren! Geweldig nieuws na zoooo lang wachten. Wat enorm spannend en emotioneel. We zijn trots dat we weer oom en tante, neef en nicht worden!! We kunnen niet wachten!!

Veel liefs,
    Jeroen, Diane, Ivo en Érin

• 04 Februari 2008 - 21:15

Manu:

Dag lieve mensen,

Het einde van wachten lijkt in zicht.
    Een nieuwe levensfase gaat aanbreken, zodat (marjon) weer eens tijd heeft voor een bakkie... hahaha. Het is jullie echt gegund.

Liefs Manu en fam.

• 05 Februari 2008 - 09:05

Andre/constance:

Lieve Marjon en Roeland,
    Wat een geweldig mooi bericht!!! Hartelijk gefeliciteerd. Eindelijk is het lange wachten bijna voorbij. Super.
    De kinderkamer gaat zo te zien heel gezellig worden, in ieder geval een mooie kleur.
    Wat fijn dat jullie een website hebben gemaakt. We leven met jullie mee.

• 05 Februari 2008 - 09:38

De Dikjes:

Van Harte Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!
    Naar zo lang wachten......
    Wat spannend allemaal zeg.
    Nog eventjes geduld de komende 2 weken.
    Maar goed na zolang wachten moet dat ook nog wel lukken.

Veel Liefs,

André, Evelien Eline en Kirsten

• 05 Februari 2008 - 12:01

Coranda:

Hoi Marjon en Roeland wat een geweldig nieuws eindelijk komt er dan een eind aan het lange wachten. Nu nog even volhouden en wanneer je dan de foto ziet dan weet je dat het het wachten waard was. We hopen snel weer wat te horen. Groetjes Arthur, Coranda, Senna en Maron.

• 05 Februari 2008 - 20:28

Winold En Susan:

Al een beetje aan het idee gewend inmiddels? Wel spannend hoor!
    Nog even volhouden en dan is het zover!
    Groetjes, Winold, Susan, Timo en Isa
    (p.s. nu weten we nog niet wat je op je verjaardag wilt hebben) (geintje)

• 06 Februari 2008 - 18:47

Nikaj & Carmen:

Wat super nieuws zeg!!!! Helaas niet samen naar China, maar wel samen in verwachting en inmiddels met de weeen begonnen. (Nu nog samen puffen) We zijn benieuwd wat voor een mooi klein spleetoogje eruit komt.
    We zijn heel blij voor jullie. En natuurlijk marjon ook nog gefeliciteerd!! Wel erg bijzonder dat je dit bericht op je verjaardag mocht krijgen. Geniet van deze extase!

• 08 Februari 2008 - 18:40

Albert :

zie eerste bericht

• 12 Februari 2008 - 11:16

Gerry :

hallo marion roeland
    ja het is zover het einde in zicht
    gefeliciteer met jullie dochter
    lang gewacht maar tch gekomen jullie kindje dat jullie maar een lief gezinnetje mogen worden n,maar dat zal wel los lopen groetjes gerry
    en veel geluk

• 13 Februari 2008 - 20:38

Ingrid En Niels:

Hallooootjes,
    Wat een geweldig nieuws, na lang wachten is het dan eindelijk zover. Heel erg fijn voor jullie. Hartelijk gefelciteerd.
    Wij blijven wel op de hoogte, erg leuk zo'n site.

Dikke knuffel '
    Niels en Ingrid

• 13 Februari 2008 - 22:17

Siep En Anita:

lieve Roeland en Marjon,
    Geweldig!!!Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!Wat hebben jullie dit verdiend!!Hopelijk gauw naar China en jullie meisje in de armen sluiten.
    Heel veel liefs,dikke knuffel, Siep en Anita