Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Nanchang, China van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Nanchang, China van Marjon en Roeland Kikkert - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjon en Roeland

12 April 2008 | China, Nanchang

Zaterdag 12-04-2008 19.30

Hallo Allemaal,

Hier weer iets van ons.
Vandaag zijn we om 09.00 uur vertrokken van Beijing naar Nanchang.
We hadden het voorrecht om te vertrekken vanuit de nieuwe terminal van Beijing.
Alles wat we ervan op de tv hebben gezien is waar, wat een pracht van een luchthaven.

Aangekomen in Nanchang zijn we snel tot de ontdekking gekomen dat deze provincie en stuk minder rijk is.
Alles is armoediger en rommeliger.
Het hotel is even wennen na de luxe van de afgelopen dagen maar dat zal wel goed komen.
Vanavond boodschappen gedaan met Charles en Sandra en onze chinese gids Sophie.
Gekocht: luiers, melkpoeder, soort noedels, fruithapjes en nog wat dingen die we morgen nodig hebben voor Anne-Ling.

Morgenmiddag om 15.30 uur is het moment daar, dan zullen we eindelijk ontdekken hoe onze kleine meid er op dit moment uitziet.

Verder weinig te vertellen.
We gaan nog even wat laatste dingen doen en dan naar bed.

Jullie horen snel van ons weer.

Liefs van ons.

• 12 April 2008 - 13:36

Jan En Marlies:

Hallo, hier even een berichje van ons uit Datong. Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. Wij zitten hier in de steenkolenlucht, maar dat wend vast wel deze week.Ook wij hebben de boodschappen al binnen zodat we orgen de omgeving kunnen bekijken van onze kleine jongen en meid (Marc en Anne) Nogmaals heel veel liefde, geluk en succes toegewenst voor morgen.
    Groeten aan jullie allemaal in Nangchang.
    Jan en Marlies

• 12 April 2008 - 15:03

Nikaj En Carmen:

Hoi lieve Roeland en Marjon,

Waarschijnlijk liggen jullie nu op een oor, maar morgen is het dan zover: Jullie sluiten Anne Ling in jullie armen. Heel spannend. Leuk om jullie verhaal te lezen voor ons weer helemaal herbeleven. Met Jin gaat alles goed en is aardig gewend. Heerlijk zo'n klein mooi mensje echt genieten. Dat wensen wij jullie ook toe; Geniet van de mooie en soms ook moeilijke momenten. Bedankt trouwens nog voor het leuke jurkje en de vele kaarten echt super.
    We leven echt met jullie mee en vinden het heerlijk om jullie verhaal te kunnen volgen.
    Lieve mensen maak er een mooie tijd van in China (en koop leuke spullen voor weinig nu het kan). Wij zijn heeel benieuwd naar de eerste foto's en verhalen van jullie kleine meid. Doe de groeten aan Sophie en we denken aan jullie.

Liefs van ons 3

• 12 April 2008 - 15:12

Susanne En Koos:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    En wat heerlijk dat jullie Anne- Ling morgen al gaan ontmoeten.
    Maandag om 9.30 mogen wij ook onze dochter ontmoeten.
    Alle goeds en groetjes aan Sandra en Charles

• 12 April 2008 - 16:25

Dries En Gisela:

Einedelijk is het morgen dan zover dat jullie jullie kleine meisje in de armen kunnen sluiten.
    We zijn met jullie erg benieuwd naar Anne-ling en hoe het zal gaan.
    Weltrusten en we volgen jullie reisveslag met heel veel belangstelling, steeds even kijken of er al wat nieuws is.
    Veel plezier morgen en geniet ervan!!

Groetjes uit zonnig Hollandschveld

• 12 April 2008 - 17:49

Greetje Rol:

Hoi Roeland en Marjon,
    Geweldig dat jullie ons zo op de hoogte houden.
    Het lag voor de hand dat het in Nanchang armoediger zou zijn dan in Beijing.
    Het kinderhuis van Anne - Ling zal waarschijnlijk ook wel armoedig zijn.
    Toch hoop ik dat jullie ontmoeting daar met de leiding en met jullie dochter onvergetelijk zal zijn.
    Ik zal aan jullie denken!!
    En we krijgen vast spoedig weer bericht.
    lieve groet, Greetje Rol

• 12 April 2008 - 19:09

Siep En Anita:

hoi,hoi,
    spannend !!!leven met jullie mee!!heel veel liefde en geluk morgen met Anne Ling

• 12 April 2008 - 21:27

Gea:

Lieve Marjon en Roeland,
    Heel veel geluk en liefs als jullie morgen Anne-Ling in je armen mag sluiten.Een dikke knuffel voor jullie en mijn kleindochter.
    Liefs Ma

• 13 April 2008 - 07:46

Jannie Veld:

Vandaag is het dan zover. Gefeliciteerd met de komst van Anne-Ling.Geef haar maar een dikke knuffel van mij.Het zal en dag vol blije emotionele momenten zijn denk ik. Groeten uit Hoogeveen.

• 13 April 2008 - 07:54

Gerry:

wat fyn voor jullie byna jullie dochter in handen wn armen sluiten
    ja ik voel met jullie mee wat een oneindig geluk hopelyk zien we jullie snel en gezond weer thuis
    groetjes en kussen gerry